preskoči na sadržaj

Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Login
PONUDE

Prema Javnom pozivu 1/17 za Izvanučioničku nastavu četvrtih razreda izabrana je ponuda:

APP TURIZAM D.D.

e-Dnevnik

e-Dnevnik za nastavnike

Upute za učenike i roditelje

 

Centar za informiranje i savjetovanje o karijeri

Upisi.hr

Najskockaniji web 2012.
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 4. 2011.

Ukupno: 589410
Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš?
(Ako trebaš savjet za savladavanje treme, u „Kutku za učenike“ nalazi se prezentacija „Kako savladati strah?“.)



Križaljke
ESSEKERi
Na stranici ESSEKERi možete pročitati biografije bivših učenika naše škole:
Josip Juraj Strossmayer
Leopold Lavoslav Ružička
Dobriša Cesarić
Julije Njikoš
Borivoj Dovniković Bordo
Kalendar
« Ožujak 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Jeste li znali?

Imali smo prvi tramvaj u jugoistočnoj Europi (1884.). Prvi u Europi i drugi u svijetu krećemo s beskontaktnom naplatom gradskog prijevoza. Imat ćemo prvi lutkarski muzej u Hrvatskoj. Imamo najveći zoološki vrt u Hrvatskoj (11 hektara površine). Muzej Slavonije čuva najstariju tamburu u Hrvatskoj napravljenu 1847. U Osijeku je osnovan prvi tamburaški orkestar u Hrvatskoj (1847.). Muzej Slavonije je najveći kompleksni muzej u Hrvatskoj s najvećom specijaliziranom knjižnicom. Osijek ima najstarije športsko društvo u Hrvatskoj – Građansko streljačko društvo Osijek 1784. Osijek ima najstarije gimnastičko društvo u Hrvatskoj – Gimnastičko društvo Osijek, osnovano 1865. Osijek je jedini grad u Hrvatskoj s grijanim trgom (središnji Trg Ante Starčevića). Osijek je prvi grad u Europi koji je vratio imovinu Židovskoj općini. Imamo najveću stalnu izložbu školjki, puževa i ostalog morskog svijeta u Hrvatskoj i ovom dijelu srednje Europe (250 000 eksponata).

RSS Reader
Portal za škole: Kalendar
23.03.2017. 08:44
23. ožujka - Svjetski meteorološki dan
Svjetski meteorološki dan obilježava se u znak sjećanja na 23. ožujka 1950. godine, kada je službeno osnovana Svjetska meteorološka organizacija (WMO) - međuvladina organizacija i specijalizirana agencija Organizacije ujedinjenih naroda koja okuplja 185 članica. Temeljni program WMO-a je služba Svjetskoga meteorološkog bdjenja (World Weather Watch, kratica WWW).

Hrabri telefon
Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman, a dostupan je na stranici www.hrabritelefon.hr. Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć!" 
Urica

ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROGRAM, šk. god. 2016./2017.
Priloženi dokumenti:
Skolski preventivni program.docx

Časopis "Priroda"
U časopisu "Priroda" br. 5 2013. godine objavljen je članak Biologa OŠ Svete Ane - Šišmiši nisu vampiri.
SvAna

Deutsch online lernen
Na današnji dan
Eko rječnik
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
A B C D E F G H I K M N O P R S T U V Z Ž
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 103)

bez opisa

Potraži izraz:
Zvrkov portal
Kreativna radionica "Kako bi mogla izgledati škola u budućnosti"


 

Učenici 7.a i 7.b razreda sudjelovali su u kreativnoj radionici tijekom koje su razmišljali o promjenama u sustavu školstva.  Imali su zadatak zamisliti školu u kojoj ne postoji klasično ocjenjivanje znanja učenika, klasični školski udžbenici, u kojoj pohađanje nastave nije obvezno, u kojoj se uči ono što je u području interesa učenika i školu koja uopće ne postoji kao institucija. Predložili su neke zanimljive ideje i razmišljanja.

Primjerice, kada ne bi postojalo klasično ocjenjivanje znanja učenika, učenici bi više izražavali svoje mišljenje, ali bi bilo vrlo teško uspostaviti disciplinu u razredu.
Kada u školi ne bi postojali klasični školski udžbenici, učenici bi mogli učiti koristeći svoje laptope. Na taj bi način brže dolazili do informacija koje ih zanimaju.
Kada pohađanje nastave ne bi bilo obvezno, bilo bi manje redovitih učenika i oni bi se u manjoj mjeri upisivali u srednje škole.
Kada bi učenici u školi učili ono što je u skladu s njihovim interesima, bili bi zadovoljniji nastavom, više bi učili i istraživali ono što vole, ali bi dobili samo osnovna znanja. Takva bi škola mogla djelovati pod uvjetom da su djeca više zainteresirana za rad i učenje. Promjene koje bi se dogodile u takvoj školi jest da bi djeca bila aktivnija i više bi radila na satu. Takva bi škola imala više učenika koji bi sa zadovoljstvom išli u školu.
Kada škola ne bi postojala kao institucija, djeca bi se mogla obrazovati putem interneta i bilo bi im zanimljivije učiti.
  
 
 
Postoje škole koje djeluju prema alternativnoj pedagoškoj koncepciji.
 
U Hrvatskoj...
 
Montessori škole
 
Škole osiguravaju odgovarajuću sredinu koja odgovara dječjim potrebama i materijale za samostalne aktivnosti djece. Djeca slobodno i spontano biraju materijal na kojem će raditi i sama odlučuju koliko će dugo raditi. Potiče se samostalnost djece i samovrednovanje. U školama koje rade prema Montessori sustavu nema strogo određenih nastavnih planova ni programa – program stvaraju sama djeca. Naime, smatra se nemogućim stvoriti program koji bi mogao zadovoljiti edukativne potrebe sve djece. Postoji samo neka shema aktivnosti za određeno razdoblje života i školovanja.
 
Waldorfska škola
 
U nastavi waldorfske škole najviše je zastupljen umjetnički rad (npr. glazba, scenski izraz) i ručni rad (npr. uzgoj povrtnih biljaka, vezenje i sl.). Učenici prelaze u više razrede bez ocjena i ponavljanja razreda. Nastava se organizira po epohama – učenici se sadržajima jedne predmetne cjeline bave određeno vrijeme, a zatim prelaze na druge sadržaje. U waldorfskoj školi nema obveznih udžbenika. Pretpostavlja se da se sve što djeca trebaju naučiti – mogu naučiti u izvornoj stvarnosti. Udžbenike zamjenjuju učeničke bilježnice koje se popunjavaju crtežima i pisanjem o tome što su vidjeli ili čuli tijekom školske godine. Na kraju godine ispisana i iscrtana bilježnica specifičan je udžbenik nastao kao rezultat aktivnosti učenika i učitelja. Također se velika pozornost posvećuje socijalizaciji djece. Učenici od prvog do dvanaestog razreda borave u istom kolektivu, a kad god je moguće, jedan učitelj vodi isti kolektiv prvih osam godina školovanja.
 
 
U svijetu...
 
Summerhill škole
 
Ovo je škola internatskog tipa. Nastoji se stvoriti škola koja odgovara djetetu, a ne dijete koje odgovara školi. U summerhillskoj školi pohađanje nastave nije obvezno. Raspored sati postoji, ali ga se pridržavati moraju samo nastavnici. Obrazovanje se prilagođava potrebama i mogućnostima djece. Učenje je podređeno igri i slobodnom radu. Učenje iz knjiga nije zastupljeno u tolikoj mjeri koliko su zastupljeni različiti oblici socijalnog učenja te učenja uz igru i rad. Djeca sama odabiru kada će što učiti.
 
 
Slobodna škola u Berlinu
 
Ovo je škola to jest, ali i nije. U ovoj školi nema razreda, učionica, rasporeda nastave, ocjena i ponavljanja razreda, ali ima učenika. Djeca u ovoj školi uče prema vlastitom samoopredjeljenju. Učitelji nastoje ponuditi djeci različite sadržaje za učenje i projekte za rad.  U školi postoji nekoliko radnih prostorija, npr. laboratorij za prirodoznanstvene pokuse, soba za proučavanje životinja, prostorija za umjetničko izražavanje. Učenici slobodno posjećuju radne prostorije i borave u njima ovisno o tome koliko ih zanimaju događanja koja se u njima odvijaju. Tamo se nalazi raznovrsna oprema koja može zadovoljiti razvojne potrebe i potrebe za učenjem djece u dobi srednjeg djetinjstva. Namještaj u radnim sobama također je prilagođen potrebama i aktivnostima djece, npr. fotelja, stolice raznih oblika, pokretni stolovi koji se mogu slagati za potrebe grupnih aktivnosti, razgovora u krugu ili nekog individualnog rada. Zadaća je učitelja osigurati poticajnu sredinu za rad djece.
 
 
 
Učenici koji su sudjelovali u radionici:
7a
Aliti,  Điljferije
Bolješić,  Marko
Firić,  Martina
Gütler, Dominik
Hoffman, Sven
Horvat,  Tea
Jelčić, Marko
Jurić,  Matej
Kovač,  Dino
Krišto, Monika
Ljekaj, Denis
Matković, Antonio
Memeti, Amar
Otorepec,  Tara
Pelegrin,  Mihaela
Vejseli,  Hatidže
 
 
7b
Bilić,  Toni
Findrik,  Klara
Fišer,  Filip
Kasač,  Katja
Kasač,  Matko
Katavić,  Antonio
Kveštek,  Mario
Milković,  Filip
Mijoč, Sara
Mršo, Sara
Popović,  Ivana
Radolović, Lucija
Radoš,  Patrik
Sesar,  Nora
Šmider,  Mihael
Uljarević,  Alen
Yakub,  Leonardo
Žanić,  Marija
 
Izvori:
www.asipto.com
www.chemgeneration.com
www.peacefulpathwaysmontessori.com
www.waldorfschule-nienstedten.de
www.guardian.co.uk
www.freie-schule-in-berlin.cidsnet.de

 

Voditeljica: Sandra Vučković, psihologinja pripravnica


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju

preskoči na navigaciju