Poštovani roditelji/skrbnici,
potvrde o školovanju koje se izdaju u tajništvu škole možete preuzeti
samostalno iz e-Dnevnika.
U padajućem izborniku potrebno je odabrati svrhu izdavanja potvrde te ispisati digitalnu potvrdu o školovanju. Potvrde su elektronički potpisane i zamjenjuju u potpunosti potvrde iz škole u svim pravnim poslovima (Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 910/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. srpnja 2014. o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu i stavljanju izvan snage Direktive 1999/93/EZ; Narodne novine broj 62/17.).
Origami prijateljstva
Voditeljice projekta: Viktorija - Silvija Roguljić, učiteljica razredne nastave i Željka Živković, psiholog
Školska godina u kojoj je izveden projekt: 2009./2010.
Učenici koji su sudjelovali:
Frano Belošević, 1.b
Luka Bilić, 1.b
Laura Bradarić, 1.b
Beatris Findrik, 1.b
Dunja Kreidl, 1.b
Zoa Majić, 1.b
Lucija Mandić, 1.b
Luca Mantovani, 1.b
Ante Masnić, 1.b
Stela Nikolić, 1.b
Davor Reit, 1.b
Marko Sesar, 1.b
Dino Švarcer, 1.b
Aishe Vejseli, 1.b
Nives Vešligaj, 1.b
Lara Vidaković, 1.b
Cilj projekta:
Potaknuti učenike na volontiranje kao oblik solidarnosti i brige za druge i zajednicu u kojoj žive
Razvoj empatije, solidarnosti i socijalnih vještina učenika
Poticanje na ulaganje vlastitog vremena, znanja i sposobnosti u pomaganju drugima u zajednici
Upoznati učenike s različitim ustanovama i udrugama koje skrbe za djecu i odrasle kojima je potrebna pomoć
Nastavni predmeti obuhvaćeni projektom:
Likovna kultura, Sat razrednika, Terenska nastava – integrirani sadržaji Hrvatskog jezika, Njemačkog jezika (Sati njegovanja njemačkog jezika i sati njegovanja kulture austrijsko – njemačke nacionalne manjine), Glazbene kulture, Prirode i društva
Ključni pojmovi obrađeni kroz projekt:
LK: ritam, likovi; poruka; jedinstvo boja, oblika i veličina - harmonija
Terenska nastava: posebne potrebe, sposobnosti, Dom za samostalno stanovanje; djeca s poteškoćama, brižnost; stariji, briga, nemoćni
SR: sličnosti, različitosti, osobine, posebne potrebe, sposobnosti, humanost; Dom za starije i nemoćne, skrb, umirovljenici, međusobno pomaganje
Nastavne teme (prema planu i programu pojedinog predmeta) obuhvaćene projektom (nastavna tema, predmet, razred):
1.
Tema: SLIČNOSTI I RAZLIKE, Sat razrednika, 1. razred
Tema: PLOHA – ritam i niz likova, Likovna kultura, 1. i 3. razred
Terenska nastava: POSJET DOMU ZA SAMOSTALNO STANOVANJE, 1. razred
Tema: KAKO SE OSJEĆAMO KADA POMAŽEMO DRUGIMA, Sat razrednika, 1. razred
2.
Tema: DJECA S POSEBNIM POTREBAMA, Sat razrednika, 1. razred
Tema: POVRŠINA - vizualna komunikacija, Likovna kultura, 1. i 3. razred
Terenska nastava: POSJET CENTRU ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE „IVAN ŠTARK“, 1. razred
Tema: BRIŽNO BIĆE, Sat razrednika, 1. razred
3.
Tema: KAKO POMOĆI STARIMA I NEMOĆNIMA, Sat razrednika, 1. razred
Tema: PLOHA - JEDINSTVO BOJA, OBLIKA, VELIČINA, Likovna kultura, 1. i 3. razred
Terenska nastava: POSJET DOMU UMIROVLJENIKA, 1. razred
Tema: ZAJEDNO MOŽEMO SVE, Sat razrednika, 1. razred
Opis tijeka projekta
1. priprema
Uočili smo da malo djece sudjeluje u životu osoba koje imaju poteškoće i hendikepe te u životu starih osoba našeg grada. Željeli smo djecu uključiti ovom akcijom u pomaganje osobama s posebnim potrebama i starim osobama. Stoga smo izradili projekt kojim ćemo povezati rad u školi, posebice u području likovne kulture i sate razrednika s druženjem s osobama kojima je potrebna pomoć. U projekt su uključena djeca iz prvog razreda za austrijsko-njemačku nacionalnu manjinu te iz trećeg razreda u skupini „Mali likovnjaci“.
2. realizacija (faze projekta)
Djeca su kroz satove razrednika upoznata s ciljevima projekta i motivirana na zajednički rad. Kroz likovni rad izrazili su svoje prijateljstvo s osobama koje će posjetiti.
Potom su radove predali u institucijama koje su posjetila i u njima pripremila i izvela mali program koji se sastojao od igrokaza i pjesama na hrvatskom i njemačkom jeziku.
3. evaluacija (osobne refleksije učenika, komentari) i prezentacija
Na satovima razrednika djeca su razmijenila svoje dojmove o zajedničkom radu i posjetama institucijama.
O posjetama institucijama preko stranice škole informirani su učenici, roditelji i učitelji.
4. Vanškolske institucije uključene u projekt:
Dom za samostalno stanovanje (Udruga za promicanje inkluzije), Osijek, Ulica svete Ane 4, Osijek - smješten uz našu školu
Centar za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“, Drinska 12b, Osijek
Dom za starije i nemoćne osobe, Drinska 10, Osijek
Natječaj udruge OPA
Na natječaj udruge OPA za najbolje školske projekte s polazištem u likovnoj kulturi prispjelo je 29 projekata iz 19 škola, od čega 16 osnovnih škola, dvije srednje škole i jedan projekt iz vrtića.
Dana 25. 10. 2010. sastalo se povjerenstvo u sastavu Sonja Vuk (asistentica za Metodiku nastave likovne kulture na ALU), Miroslav Huzjak (docent za metodiku likovne kulture na UF), Milena Matijević Medvešek (nastavnica likovne kulture, OŠ Trnsko), Katarina Franjčec (učiteljica razredne nastave, OŠ Tin Ujević), Jelena Bračun (tajnica udruge OPA).
Povjerenstvo je dodijelilo za humanitarnu akciju pohvalu projektu Origami prijateljstva.
« Travanj 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podržite učenike naše škole u kreativnom natječaju
humanitarne udruge „RTL pomaže djeci“.
RTL će donirati do 5000 eura za opremanje knjižnice školama s najvećim brojem glasova.
Pomozite nam kako bismo bili u prvih 5 nagrađenih škola, glasajte do 2. svibnja u ponoć putem ankete:
Poveznica na kreativni uradak:
https://www.youtube.com/watch?v=fHJbjlZGzFA
ŠKOLSKO ZVONO
ŠKOLSKI JELOVNIK
ŠKOLSKA KNJIŽNICA