preskoči na sadržaj

Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Login
PONUDE
e-Dnevnik

e-Dnevnik za nastavnike

Upute za učenike i roditelje

 

Centar za informiranje i savjetovanje o karijeri

Upisi.hr

Najskockaniji web 2012.
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 4. 2011.

Ukupno: 609212
Anketa
Kad te u školi ispituju, događa li ti se često da zbog treme ne možeš pokazati sve što znaš?
(Ako trebaš savjet za savladavanje treme, u „Kutku za učenike“ nalazi se prezentacija „Kako savladati strah?“.)



Križaljke
ESSEKERi
Na stranici ESSEKERi možete pročitati biografije bivših učenika naše škole:
Josip Juraj Strossmayer
Leopold Lavoslav Ružička
Dobriša Cesarić
Julije Njikoš
Borivoj Dovniković Bordo
Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Jeste li znali?

Imali smo prvi tramvaj u jugoistočnoj Europi (1884.). Prvi u Europi i drugi u svijetu krećemo s beskontaktnom naplatom gradskog prijevoza. Imat ćemo prvi lutkarski muzej u Hrvatskoj. Imamo najveći zoološki vrt u Hrvatskoj (11 hektara površine). Muzej Slavonije čuva najstariju tamburu u Hrvatskoj napravljenu 1847. U Osijeku je osnovan prvi tamburaški orkestar u Hrvatskoj (1847.). Muzej Slavonije je najveći kompleksni muzej u Hrvatskoj s najvećom specijaliziranom knjižnicom. Osijek ima najstarije športsko društvo u Hrvatskoj – Građansko streljačko društvo Osijek 1784. Osijek ima najstarije gimnastičko društvo u Hrvatskoj – Gimnastičko društvo Osijek, osnovano 1865. Osijek je jedini grad u Hrvatskoj s grijanim trgom (središnji Trg Ante Starčevića). Osijek je prvi grad u Europi koji je vratio imovinu Židovskoj općini. Imamo najveću stalnu izložbu školjki, puževa i ostalog morskog svijeta u Hrvatskoj i ovom dijelu srednje Europe (250 000 eksponata).

RSS Reader
Portal za škole: Kalendar
11.08.2017. 14:24
12. kolovoza - Međunarodni dan mladih
Generalna skupština Ujedinjenih naroda je 1999. godine donijela rezoluciju o proglašenju Međunarodnog dana mladih te se on kontinuirano obilježava svake godine 12. kolovoza. Mladi su društvena skupina koju u Republici Hrvatskoj, prema Nacionalnom programu djelovanja za mlade, čine svi građani Republike Hrvatske u dobi od 15 do 29 godina.  

Hrabri telefon
Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman, a dostupan je na stranici www.hrabritelefon.hr. Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć!" 
Urica

ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROGRAM, šk. god. 2016./2017.
Priloženi dokumenti:
Skolski preventivni program.docx

Časopis "Priroda"
U časopisu "Priroda" br. 5 2013. godine objavljen je članak Biologa OŠ Svete Ane - Šišmiši nisu vampiri.
SvAna

Deutsch online lernen
Na današnji dan
Eko rječnik
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
A B C D E F G H I K M N O P R S T U V Z Ž
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 103)

bez opisa

Potraži izraz:
Zvrkov portal
Humanitarne akcije

Origami prijateljstva

 

Voditeljice projekta: Viktorija - Silvija Roguljić, učiteljica razredne nastave i Željka Živković, psiholog

 

Školska godina u kojoj je izveden projekt: 2009./2010.

Učenici koji su sudjelovali:

Frano Belošević, 1.b

Luka Bilić, 1.b

Laura Bradarić, 1.b

Beatris Findrik, 1.b

Dunja Kreidl, 1.b

Zoa Majić, 1.b

Lucija Mandić, 1.b

Luca Mantovani, 1.b

Ante Masnić, 1.b

Stela Nikolić, 1.b

Davor Reit, 1.b

Marko Sesar, 1.b

Dino Švarcer, 1.b

Aishe Vejseli, 1.b

Nives Vešligaj, 1.b

Lara Vidaković, 1.b

 

Cilj projekta:

Potaknuti učenike na volontiranje kao oblik solidarnosti i brige za druge i zajednicu u kojoj žive

Razvoj empatije, solidarnosti i socijalnih vještina učenika

Poticanje na ulaganje vlastitog vremena, znanja i sposobnosti u pomaganju drugima u zajednici

Upoznati učenike s različitim ustanovama i udrugama koje skrbe za djecu i odrasle kojima je potrebna pomoć

 

Nastavni predmeti obuhvaćeni projektom:

Likovna kultura, Sat razrednika, Terenska nastava – integrirani sadržaji Hrvatskog jezika, Njemačkog jezika (Sati njegovanja njemačkog jezika i sati njegovanja kulture austrijsko – njemačke nacionalne manjine), Glazbene kulture, Prirode i društva

 

Ključni pojmovi obrađeni kroz projekt:

LK: ritam, likovi; poruka; jedinstvo boja, oblika i veličina - harmonija

Terenska nastava: posebne potrebe, sposobnosti, Dom za samostalno stanovanje; djeca s poteškoćama, brižnost; stariji, briga, nemoćni

SR: sličnosti, različitosti, osobine, posebne potrebe, sposobnosti, humanost; Dom za starije i nemoćne, skrb, umirovljenici, međusobno pomaganje

 

Nastavne teme (prema planu i programu pojedinog predmeta) obuhvaćene projektom (nastavna tema, predmet, razred):

1.

Tema: SLIČNOSTI I RAZLIKE, Sat razrednika, 1. razred

Tema: PLOHA – ritam i niz likova, Likovna kultura, 1. i 3. razred

Terenska nastava: POSJET DOMU ZA SAMOSTALNO STANOVANJE, 1. razred

Tema: KAKO SE OSJEĆAMO KADA POMAŽEMO DRUGIMA, Sat razrednika, 1. razred

2.

Tema: DJECA S POSEBNIM POTREBAMA, Sat razrednika, 1. razred

Tema: POVRŠINA - vizualna komunikacija, Likovna kultura, 1. i 3. razred

Terenska nastava: POSJET CENTRU ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE „IVAN ŠTARK“, 1. razred

Tema: BRIŽNO BIĆE, Sat razrednika, 1. razred

3.

Tema: KAKO POMOĆI STARIMA I NEMOĆNIMA, Sat razrednika, 1. razred

Tema: PLOHA - JEDINSTVO BOJA, OBLIKA, VELIČINA, Likovna kultura, 1. i 3. razred

Terenska nastava: POSJET DOMU UMIROVLJENIKA, 1. razred

Tema: ZAJEDNO MOŽEMO SVE, Sat razrednika, 1. razred

Opis tijeka projekta

 

1. priprema

Uočili smo da malo djece sudjeluje u životu osoba koje imaju poteškoće i hendikepe te u životu starih osoba našeg grada. Željeli smo djecu uključiti ovom akcijom u pomaganje osobama s posebnim potrebama i starim osobama. Stoga smo izradili projekt kojim ćemo povezati rad u školi, posebice u području likovne kulture i sate razrednika s druženjem s osobama kojima je potrebna pomoć. U projekt su uključena djeca iz prvog razreda za austrijsko-njemačku nacionalnu manjinu te iz trećeg razreda u skupini „Mali likovnjaci“.

 

2. realizacija (faze projekta)

Djeca su kroz satove razrednika upoznata s ciljevima projekta i motivirana na zajednički rad. Kroz likovni rad izrazili su svoje prijateljstvo s osobama koje će posjetiti.

Potom su radove predali u institucijama koje su posjetila i u njima pripremila i izvela mali program koji se sastojao od igrokaza i pjesama na hrvatskom i njemačkom jeziku.

 

3. evaluacija (osobne refleksije učenika, komentari) i prezentacija

Na satovima razrednika djeca su razmijenila svoje dojmove o zajedničkom radu i posjetama institucijama.

O posjetama institucijama preko stranice škole informirani su učenici, roditelji i učitelji.

 

4. Vanškolske institucije uključene u projekt:

Dom za samostalno stanovanje (Udruga za promicanje inkluzije), Osijek, Ulica svete Ane 4, Osijek - smješten uz našu školu

Centar za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“, Drinska 12b, Osijek

Dom za starije i nemoćne osobe, Drinska 10, Osijek

 

Natječaj udruge OPA

 

Na natječaj udruge OPA za najbolje školske projekte s polazištem u likovnoj kulturi prispjelo je 29 projekata iz 19 škola, od čega 16 osnovnih škola, dvije srednje škole i jedan projekt iz vrtića.

Dana 25. 10. 2010. sastalo se povjerenstvo u sastavu Sonja Vuk (asistentica za Metodiku nastave likovne kulture na ALU), Miroslav Huzjak (docent za metodiku likovne kulture na UF), Milena Matijević Medvešek (nastavnica likovne kulture, OŠ Trnsko), Katarina Franjčec (učiteljica razredne nastave, OŠ Tin Ujević), Jelena Bračun (tajnica udruge OPA).

Povjerenstvo je dodijelilo za humanitarnu akciju pohvalu projektu Origami prijateljstva.

preskoči na navigaciju