U školskoj godini 2023./2024., učenici naše škole prvi su put sudjelovali u projektu Hrvatske mreže školskih knjižničara “100 riječi-kreativne tekstualne minijature” pod mentorstvom knjižničarke Dore Sabo te učiteljice hrvatskoga jezika i književnosti Ivane Šunjić.
Cilj projekta bilo je poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na zadanim zadacima.
Svaka dva tjedna, tijekom školske godine, učenici su dobili novi izazov na koji su odgovarali tekstom do stotinu riječi, a koje bi zatim samostalno ili uz pomoć knjižničarke predali u aplikaciji Loomen u svrhu objave na blogu projekta i društvenoj mreži Facebook.
Zadovoljni smo odazivom i angažmanom učenika u projektu te se ponosimo što su čak dvije naše učenice Mia Blažeka (4.b razred) i Greta Voldin (6.b razred) među 9 učenika u Hrvatskoj, koje su odgovorile na svih 20 izazova te su dobile priznanja i nagrade za sudjelovanje u projektu. Priznanje i nagradu za sudjelovanje je dobila i učenica 6.a razreda Lara Smola odgovorivši na 15 izazova, dok su zahvalnicu za sudjelovanje dobili Eva Vrdoljak, 6.b (3 izazova) i Domagoj Ivić, 5.c (2 izazova).
Ukupno je u projektu sudjelovalo 120 učenika iz 22 škole, a u našoj školi 5 učenika sa 60 odgovorenih izazova.
O kojim se izazovima radi i kako su učenici na njih odgovorili, pogledajte na blogu ili u virtualnom Zborniku učeničkih radova.
Hvala učiteljici Dubravki Lišić koja je, kao razrednica i učiteljica hrvatskoga jezika i književnosti, također pomogla svojim učenicima prilikom sudjelovanja u projektu.
Čestitamo svim sudionicima projekta!
Knjižničarka Dora Sabo i učiteljica Ivana Šunjić